Nya träningsprogram

Nu finns träningsprogram för 10 km, Halvmarathon och Marathon

Träningsprogram

Hitta löpmotivationen

Boka en inspirationsföreläsning med Charlotte

Föreläsningar

Vill ditt företag bli coachat?

Företagsträning

Charlotte har coachat företagsgrupper sedan 2011 och hon har en förmåga av att inspirera nybörjare och utveckla erfarna löpare. Maila hej@framatrorelse.se för mer information och bokning.

Om företagsträning:

Antal deltagare?
Ju 
mindre grupp desto mer individanpassat, men både stora och små grupper har sina fördelar! Oavsett storlek på grupp så är ambitionen att lära sig alla namnen för en mer personlig känsla.

Nivå?
Från noll löperfarenhet till vana löpare. Okej med blandad nivå i gruppen men om det är många deltagare med stor variation på nivå rekommenderas två coacher.

Tidpunkt?
När det passar företaget. Morgon, förmiddag, lunch, eftermiddag(?)

Längd på pass?
Efter önskemål, men någonstans mellan 45-60 min

Plats?
Vanligtvis utgår passen från företaget, men önskas omklädning- och duschmöjligheter så är partnergymmet Metropolis Gym på Birger Jarlsgatan 36. 

Antal tillfällen?
Upp till företaget, men vanligast är 4-15 tillfällen/halvår med samma dag och tid varje vecka för kontinuitet.

Passets innehåll?
Passen varieras från vecka till vecka med löpteknik, intervaller, backe, trappor och löpstyrka. 

Börja med inspirationsföreläsning!
Börja med en inspirationsföreläsning som alltid leder till bättre uppslutning (speciellt bland de som vanligtvis inte springer så mycket) då det inspirerar och avdramatiserar löpträningen.

Målet med träningspassen är alltid att inspirera och motivera till en mer aktiv livsstil men träningarna leder också till bättre team-känsla, mycket skratt och friskare och piggare medarbetare!

4 May 2018 @ 9:24 pm

Veckans träningslista – V. 18

VECKANS PASS

Lördag. 78 min crosstrainer + 10 min rehab + 70 min löpning @ 4.25

Söndag. 65 min crosstrainer + 15 min rörlighet/rehab

Måndag. EM: 60 min löpning på Alter G-band

Tisdag. FM: Coachpass 4 km löpning. EM: Intervaller Stadion 6x1000m

Inlägget Veckans träningslista – V. 18 dök först upp på Charlotte Karlsson.

Läs hela inlägget på healthyliving.se/charlotte

Instagram

Häng med på vad som händer med de senaste Instagram-bilderna från @thecharlottekarlsson

Instagram has returned invalid data.