Spring ditt eget lopp.

Halvmarathon

Eftersom att det kommer vara ont om fysiska löpartävlingar 2021 så kommer ju många springa sina egna lopp. Därför finns här ett träningsprogram inför Halvmarathon som hjälper dig att nå din drömgräns när du springer ditt egna lopp, kanske med hjälp av en GPS-klocka(?)

I mina halvmarathon-program mixar jag det bästa från min egen träning och mina egna erfarenheter som coach. Du kommer att hitta en bra och kul mix mellan distanspass och fartpass - tanken är att det aldrig ska bli tråkigt utan det ska kännas inspirerande hela vägen fram till loppet. 

Det ingår program för styrka och rörlighet som jag rekommenderar att du tränar ca 2 gånger/vecka. Detta program skickas separat till din mail.

Du får pengarna tillbaka om du ångrar dig eller inte gillar träningsprogrammet.

Har du frågor? Skicka ett mail till hej@framatrorelse.se så svarar jag (Charlotte) så snart jag kan.

PS. Du får tillgång till hela programmet direkt efter att du köpt det (genom att logga in på hemsidan) och kan därmed börja köra efter det trots att det kanske inte har börjat. Programmet finns tillgängligt i ytterligare 3 månader efter att programmet har tagit slut eller loppet har passerat. Om du använder programmet inför någon annan tävling och behöver ha tillgång till det under en längre tid så kan du maila mig så löser jag det.

2tim

Det här programmen kommer hjälpa dig att klara 2.00 på Halvmarathon vilket innebär ett snittempo på 5.40 min/km. Programmet innehåller en kul mix av distanspass, långpass och intervaller. Programmet startar den 1 februari och avslutas den 20 juni 2021, men du kan givetvis starta/avsluta programmet när du själv önskar. Läs mer ›

  • 20 veckor
  • 80 pass
  • 4-5 pass/vecka
  • 30-60 km/vecka
Köp 350 kr