Världens äldsta årliga mara

Boston Marathon

Här hittar du träningsinspiration inför Boston Marathon måndagen den 20 april!

Träningsprogrammen innehåller en bra och kul mix mellan distanspass och fartpass - tanken är att det aldrig ska bli tråkigt utan det ska kännas inspirerande hela vägen fram till loppet. 

Det ingår program för styrka och rörlighet som jag rekommenderar att du tränar ca 2 gånger/vecka.

Du får pengarna tillbaka om du ångrar dig eller inte gillar träningsprogrammet.

Har du frågor? Skicka ett mail till hej@framatrorelse.se så svarar jag (Charlotte) så snart jag kan.

PS. Du får tillgång till hela programmet direkt efter att du köpt det (genom att logga in på hemsidan) och kan därmed börja köra efter det trots att det kanske inte har börjat. Programmet finns tillgängligt i ytterligare 3 månader efter att programmet har tagit slut eller loppet har passerat. Om du använder programmet inför någon annan tävling och behöver ha tillgång till det under en längre tid så kan du maila mig så löser jag det.

3tim 30min

Det här programmen kommer hjälpa dig att klara 3.30 på Boston Marathon vilket innebär ett snittempo på 5.00 min/km. Programmet innehåller en kul mix av distanspass, långpass och intervaller. Läs mer ›

  • 25 veckor
  • 105 pass
  • 4-6 pass/vecka
  • 40-70 km/vecka
Köp 350 kr